søndag 8. september 2013

Til en prins eller ei prinsesse???


Lua er litt stor til dette hodet, men den skal passe fra størrelse 50/53 i hodemål (str. S). Det kan være alt fra 1 år til 4. Barnehoder varierer veldig! Etter mange års erfaring med egne barn og barnebarn, har jeg vel funnet fram til noen luemål som passer de minste... Denne lua er i 2 lillafarger. Luene har knyttesnor og hempe i toppen slik at den kan henges på en knagg.


I stedet for skjerf strikker jeg en hals eller 2. Litt romslig, men varm nok siden dette er ren merinoull. Halsen er også i str. S, ca 48 cm i omkrets og ca 28 cm i lengderetning.



Dukkehodet er litt for lite til denne størrelsen, men jeg hadde ikke bedre alternativ akkurat nå. Nå skal jeg rekke opp en bærepose med feilstrikk. Hadde en testrunde med fargeløsninger på dette motivet som jeg bare må gi opp, så da så...

Ha en fin uke!
Synnøve

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails